tisdag 19 februari 2013

God tisdag!

Hallå!
Hur är läääget?

Här regnar och regnar och regnar det... Lite tråkigt men mysigt på samma gång! Något som är väldigt trevligt är att jag ska ta mig ut ur huset ikväll för att se Life Of Pi! Inte sett den än.. Hört att den ska va bra? Älskar att huvudskådisen aldrig varit med i en film innan denna. Håller tummarna!

Detta med roligaste Angela, en tjej som vi träffade när vi var i Alice Springs, OUTBACK resan i september om ni kommer ihåg? Hon har flyttat hit till Brissie! Skönaste bruden!



Jo de va En annan grej.. Pratade med min syster häromdagen och även med min lilla systerdotter på två år.. Alltså hur SÖT är hon inte?! Pratar och pratar och pratar och bara är för GOSIG, längtar efter mina bästa systerdöttrar! Har undrat om hon kommer ihåg mig och det är ju tveksamt men hon sa i alla fall mitt namn när vi pratade i telefon. Så himla gullig!











- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: