lördag 2 februari 2013

McFlurry en lördagkväll..

Krängde precis en McFlurry som att det inte fanns en morgondag (eller ja, typ så)

Det för tankarna till Greymouth i Nya Zeeland där vi tog en McFlurry till efterrätt en kväll, och jag säger till damen i kassan (jag säger dam för personen i fråga var klart över 50) att jag vill ha massa sås osv och ser att hon lägger till extra. Men när jag ska betala är det klart mer än vad jag räknat med och blir förvirrad! Då får jag se kvittot och ser att det står

"Extra"
"Extra"
"Extra"
Tre gånger! Haha så himla kul. Damen säger till sitt försvar; "Men du sa ju extra!"

Hahaha jag dog typ. Klockren brud.

Jahapp! Nu får det vara nog med onyttigheter för en helg! (då har jag krängt en stor popcorn, pepsi, chips och glass, på EN kväll! Längesen det blev så mycket! Store tid, någon måtta får det väl ändå va)


Såg förresten "The Silver Linings PlayBook" ikväll! Lite annorlunda, Loved it!

Nu blev de kväller, tagga för en grym söndag, godnatt paj'er!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: