måndag 25 februari 2013

The ultimate test!

Godmorgon! ❤

Här har min monstervecka dragit igång, heltidsmorsa i fyra dagar och nätter till fyra barn! Helt klart en utmaning, men jag känner mig laddad! Det här ska vi nog klara av :)

De är just nu i skolan så passar på att träna och njuta av lugnet. Det regnade "katter och hundar" imorse när de skulle till skolan och tydligen ska det regna hela veckan.. Jahapp! Hoppas bara det inte blir några översvämningar igen, när vi lämnade pojkarna på skolan var det redan översvämmat på gräsmattorna, detta innan åtta imorse!

Så.. Ny vecka med nya möjligheter! Denna veckan är nog mitt ultimata test haha, får se om allt jag lärt mig under året är till någon hjälp. Let's do this!






Ps, tipsar återigen om denna goda och enkla smoothie! Släng i en eller två bananer i en mixer, några mandlar (raw), is och mjölk efter behag! Jag brukar ha lite mindre mjölk för att få den riktigt tjock och härlig :) Bra ersättning - eller tillägg- till ett av dagens fem mål! Enjoy!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: