torsdag 3 januari 2013

Andra dagen - I Auckland!

HEJ!

Hade en grym första dag igår!

Ställde klockan tidigt imorse då jag tänkte upp och springa, men när klockan väl ringde stängde jag av den och somna om istället... Var nog mer taggad på tanken när jag försökte sova än jag var på morgonen.. Försökte i alla fall somna om tills några morgonpigga arbetare började borra precis utanför fönstret... Tänkte osökt på mina kalaspinglor Andy och Clara då haha. Ni förstår.

Juste, blev stoppad på gatan igår av några söta koreaner (åtminstone tror jag de var de) som ville predika för mig och få mig att tro att det finns en kvinnlig Gud också.. Intressant diskussion hade vi! Förstod dock inte riktigt vad de vad de ville få fram.

Anyway! Idag förkovrar jag mig i kultur med museum och konstgalleri, Pausar just nu på Starbucks igen, såklart! Om de klarnar upp (regnigt idag) så blir det upp i Skycity tower ikväll!

Hoppas allt är bra med er hemma ❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Queen St,Auckland,Nya Zeeland

Inga kommentarer: