söndag 20 januari 2013

Back in Brissie!

Kom fram tidigt imorse, åkte hem och lämnade väskan och tog en dusch sen var det bara att åka in till stan igen för det var dags för Andreeas födelsdagsfrukost!!

Himla mysigt att träffa tjejerna igen! Sista gången på länge vi ses då de ska ut och resa sista tiden! Kanske ses nästa gång i Sverige igen!


Andreea bjöd på stort som vanligt! Perfekt efter en flygresa!


Bästa brudarna!

Jag ringde föräldrarna och familjen här för att se vart de var och det visa sig att de kommer stanna i Noosa en vecka till, betyder att jag har huset för mig själv en vecka!! Först ville jag ut och åka men det är dessvärre knapert i kassan så jag ska ha en underbar vecka hemma i Brissie med att sola, bada, träna, läsa och njuta av lugnet. Kanske dags för ett bootcamp?! WHO's with me!?

Nuså, Ser fram emot veckan!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:New Farm-Newstead Bikeway,Newstead,Australien

Inga kommentarer: