torsdag 24 januari 2013

Morgonstund..

Godmorgon alla vänner! (och ovänner med för den delen, om det finns några)

Tänkte börja dagen med sisterhood på hillsong då det varit längesen jag var där och tänkte passa på nu när jag är ledig! Gick bra ända till jag kom fram och insåg att det inte var något denna torsdag.. Så bara att vända!

Hamnade nu på Starbucks och kuckilurar över livet medan jag väntar på att klockan ska bli tolv och det är dags för box! Om allt nu går som det ska vill säga...





Tog en mini kaffe idag för ovanlighetens skull, tänker på magen ni vet 😉 #såmogenochförståndig

Förresten.. Börjar liksom känna att det snart bär av hemåt till Sverige igen, kanske för att mina svenska vänner snart åker hem, kanske för att jag varit i Nya Zealand som på många sätt påminner mig om Sverige, eller bara det att jag börjar sakna mina nära och kära mer och mer. Ta det inte fel nu, njuter av att vara här 😍 men snart så.. Känns faktiskt bra, har mycket kul att se fram emot så!

Haha! Insåg precis att "det snart bär hemåt till Sverige" betyder mer än 2,5 månad! Men detta för mig är snart då jag snart varit borta i 10 månader! Wow alltså, vad hände! Intressant med olika perspektiv.. Snart betyder nog att det inte är mycket kvar hos familjen, för det stämmer ju! Oj oj.. Yes! Over and out ❤

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Adelaide St,Brisbane,Australien

Inga kommentarer: