onsdag 30 januari 2013

Tuesday!

Gick in 45 minuter in till stan ikväll för att gå på Spinning! Men bara för att upplysas om att det var inställt.. Så bara att traska hem 45 minuter igen. Haha. Men klagar inte, jag har en bra väg att vandra :0)


Imorgon ska barnen (alla fyra) tillbaka till skolan! Ohoj nu är sommarlovet slut minsann!

Puh blev ändå rätt slut efter passet jag körde nyss.. Skulle köra ett riktigt genomkörarpass jag längtat efter hela helgen haha men det blev försent ikväll, men imorgon så! Hooojah! Kolla in HÄR om du är sugen på ett du med!


Hade en lite knasig dröm inatt förresten, de var om att min familj skulle hämta hem mig för att vi skulle åka på en resa tillsammans, till Turkiet kommer jag ihåg haha. Skulle hem till Sverige först och jag kom ihåg jag träffa Andy och Sara med flera.. Det var så bisarrt för jag kände verkligen min längtan av att drömmen skulle vara sann, i drömmen... Hänger ni med?! Men det blev aldrig av. Vart lite smått besviken när jag insåg att drömmen inte var på riktigt. Haha.


Får se vad John Blund bjuder på denna gång. Godnatt på er vänner!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Annie St,Auchenflower,Australien

Inga kommentarer: