torsdag 24 januari 2013

Bootcamp

Hörrrni, jag gjorde det! Upp i ottan kl 05 för att gå in till stan och första passet kl 06.30!

Det började såklart SPÖRegna precis när jag skulle gå så var nära på att ta tåget istället, men beslutade mig till sist för att gå in i alla fall.. Körde ett tufft men härligt 30 minuters pass, sen belönade vi oss med en gofrukost.


Dock så (OBS! Känsliga läsare varnas) hamnade jag nu på toaletten då magen fortfarande protesterar mot något, mot vad vet jag inte riktigt.

....

Anyway...

Dagen som sig bör;
- Hem och släppa in städarna (viktiga saker ni vet)
- Tillbaka in till stan för dubbelpass, Power yoga och Zumba
- Sen Möte ikväll på Hillsong! Ser fram emot det!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:N Quay,Brisbane,Australien

Inga kommentarer: