lördag 19 januari 2013

Nya Zeeland - Världens vackraste land?

Jag har, i nästan tre veckor, fått njuta av detta otroligt vackra land, fått uppleva saker jag aldrig tidigare fått, fått träffa människor jag kommer hålla kontakten med en lång tid framöver, jag har utmanat mig själv till det yttersta, jag har fått skåda vackra berg och dalar, isblå sjöar och hav, städer och små byar. Denna resa har varit otrolig! Kanske den bästa resa jag haft på ett sätt. Jag är så glad att jag tog beslutet att åka hit själv, det var bland det bästa jag gjort!

Älskar detta land, måste definitivt komma tillbaka!





Nu väntar varma Australien igen i några månader, ska jobba ca 2 månader innan jag ska resa en månad innan jag kommer tillbaka till Sverige. Wow, vilket år! Jag är speechless...

Ska avsluta det på bästa sätt, så nu kör vi!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:W End,Kaikoura,Nya Zeeland

Inga kommentarer: